Lloc: Rambla de Catalunya, 10, Pral 08007 Barcelona
Durada: 10 hores, 2 sessions
Data: 18/06/2014 (De 09:30 a 14:30)
Data: 25/06/2014 (De 09:30 a 14:30)
Idioma: Català
Preus:
Associacions i estudiants de periodisme: 140.0€
Col·legiats: 80.0€
Col·legiats en atur: Gratuït
No col·legiat: 160.0€
Objectiu:
El curs té com objectiu que els participants sàpiguen com plantejar, desenvolupar i dur a terme un pla de comunicació estratègic en totes les seves fases (auditoria; missió i visió; estratègies; públics; accions; avaluació i control) en el marc de qualsevol tipus d'organització i tenint en compte les darreres tendències en comunicació corporativa i els nous canals d'informació.
Les classes combinaran els exercicis pràctics amb el format lectiu i s'utilitzarà la metodologia del cas per exemplificar determinades situacions.
Programa:
1. Comunicació corporativa: últimes tendències
2. La metodologia del pla de comunicació
3. Fases del Pla de comunicació:
- Auditoria
- Missió
- Visió
- Estratègies
- Accions
- Control i seguiment
4. Creativitat
Metodologia:
Les classes tindran un format lectiu convencional, fent servir la metodologia del cas per exemplificar algunes situacions. Tanmateix es faran exercicis pràctics a classe.
Destinataris:
Professionals del món del periodisme i la comunicació; titulats universitaris de qualsevol especialitat o persones que volen crear la seva pròpia empresa i que volen ampliar i/o aprofundir els seus coneixements en el món de la comunicació empresarial.
Professors:
Josep M. Brugués del Moral
Llicenciat en Periodisme per la UAB i postgrau en Relacions Públiques per la Universitat de Seattle (EUA). Director de Comunicació Corporativa i Relacions Institucionals a la Universitat Ramon Llull i professor associat a l'IDEC de la UPF.