L’impacte de les xarxes socials en la programació de la televisió i la ràdio

La irrupció de les xarxes socials ha impactat amb força tant en la programació audiovisual com en la manera de veure aquests continguts. La proliferació de noves pantalles ha facilitat noves maneres d’interactuar amb la televisió.

D’una banda, les xarxes socials han obert una nova forma d’interacció molt més profunda i immediata entre l’audiència i els prestadors de serveis audiovisuals, tot arribant fins i tot a ser-ne protagonistes i a influir en el seus continguts. D’aquesta manera, per exemple, la majoria dels programes de ràdio i de televisió han integrat en els seus continguts diferents formes de participació de l’audiència mitjançant les xarxes socials.

De l’altra, aquestes xarxes han fomentat un consum audiovisual molt més social i han fet que els teleespectadors i els oients comparteixin al moment valoracions i comentaris sobre el que estan veient o escoltant. Una nova forma de relació i de vincle entre usuaris i programadors molt més estreta que alhora presenta nombrosos reptes pel que fa a la seva anàlisi des del punt de vista del share tradicional.

Dijous 4 de desembre, de 8.45 a 11h
Carrer dels Vergós, 36-42 Barcelona

Tel. 935575000

jornadestecnologiques.cac@gencat.cat

Data: 

dijous, 4 desembre, 2014 - 08:45 a 11:00
 

Membres de:

Col·labora:

 

CDMON

Projects CRM Documents