Webinar: Crear i gestionar informes amb Google Analytics

Objectiu:

Google Analytics és una eina d'analítica web molt potent i a l'abast de tothom. Tot i ser gratuïta, disposa de moltes funcionalitats avançades que permeten generar informes específics adaptats a les necessitats de cada lloc web i de cada analista. En l'analítica web és tan important recollir correctament les dades com saber-les gestionar i interpretar.

Els alumnes, ja coneixedors de l'ús bàsic de Google Analytics, poden aprendre en aquesta sessió les opcions de gestió d'informes. Quins tipus d'informes s'ofereixen i com es poden configurar i filtrar per arribar fins a les dades que es busquen en cada moment.

Programa:

  • Tipus de dades a Google Analytics
  • Tipus d'informes de públic, adquisició i comportament
  • Configuració i filtres en els informes: tipus de gràfics i taules, selecció i comparació d'intervals de temps, tria de dimensions i mètriques, etc.
  • Com desar i compartir informes
  • Introducció a les segmentacions

Metodologia:

El format consisteix en una classe on-line en directe d'1 hora de durada combinada amb les preguntes que els participants podran fer a través del xat i que seran respostes al final de la sessió. Podràs connectar-te còmodament des del teu despatx, casa o en mobilitat a l’hora escollida. Sense desplaçaments.

Destinataris:

Usuaris iniciats en l'ús de Google Analytics i coneixedors dels conceptes bàsics de l'analítica web que vulguin aprofundir en l'ús i la gestió d'informes. Periodistes de diaris digitals i webs corporatius, consultors en comunicació, periodistes freelancers.

Professors:

Àlex Poderoso Martínez

Enginyer Tècnic d'Informàtica de Sistemes i Graduat en Multimèdia (UOC).Actualment és consultor i desenvolupador de projectes web per a empreses i professionals, especialment de l'àmbit de la comunicació. En la seva trajectòria ha estat cap de Desenvolupament Tecnològic d'El Periódico de Catalunya, on va treballar en la renovació del diari digital i en la integració de la redacció online i de paper. També va ser responsable de la posada en marxa de la plataforma digital del diari Ara i cap de Mitjans Digitals de Sàpiens Publicacions. Va començar la seva carrera professional a TV3, des d'on va viure la irrupció d'internet per al gran públic a finals dels anys 90.

Propera edició

Lloc: Internet
Durada: 1 hores
Data: 26/02/2015 (De 15:30 a 16:30)
Idioma: Català

Preus:

  • Associacions i estudiants de periodisme: 17.45 €
  • Col·legiats: 9.95 €
  • Col·legiats en atur: Gratuït
  • No col·legiat: 19.95 €

Data: 

dijous, 26 febrer, 2015 - 15:30 a 16:30
 

Membres de:

Col·labora:

 

CDMON

Projects CRM Documents