Organització d'esdeveniments

Objectiu:

El mercat competitiu demanda professionals de la comunicació polivalents, oberts als reptes i capaços d’assumir amb dedicació noves responsabilitats mitjançant el treball en equip.

Els esdeveniments són avui més que mai una part important de l’estratègia de comunicació, vendes i màrqueting de les empreses. És un sector clau i que aporta notorietat, reputació, valor i capacitat d’influència tant a empreses com organitzacions.

Per tant, existeix una demanda real de consultors de comunicació professionals capaços d’oferir serveis com l’organització d’esdeveniments d’una forma flexible i rigorosa.

L’orientació és completament pràctica i els objectius són capacitar els participants per organitzar esdeveniments des d’una perspectiva professional i rigorosa; mostrar-los com trobar eines i recursos adequats a cada pressupost; desenvolupar la part creativa de l’esdeveniment i treballar metodologies i trucs per gestionar cada projecte de principi a fi.

Programa:

L’esdeveniment com un trencaclosques. Procés creatiu: eines i passos a seguir

  • Introducció
  • Dinàmica interactiva per localitzar els elements necessaris per organitzar un esdeveniment de forma professional
  • El trencaclosques
  • Del concepte creatiu a la posada en escena
  • Escoltar l’entorn per descobrir noves eines. La curiositat
  • Elaboració del projecte, configurar elements i posar-los en ordre
  • Check-list, timings i escaleta

Pràctica

  • Exemples d’esdeveniments reals, casos pràctics i d’altres accions comunicatives
  • Plantejament d’un cas real
  • Resolució per equips amb l’acompanyament del professor
  • Defensa del projecte i debat obert per copsar les decisions preses, les bones i les no tant bones
  • Visió de com es va resoldre el cas a la realitat
  • Exemples complementaris
  • Cloenda

Metodologia:

La sessió és dinàmica, oberta i molt participativa per tal que els participants arribin per ells mateixos a assolir el coneixement. Es tracta d’oferir de forma molt pràctica eines i recursos útils per resoldre els problemes reals que avui plantegen les empreses en els seus esdeveniments.

Destinataris:

Totes aquelles persones que necessiten aprendre a organitzar esdeveniments de forma eficaç i que no saben per on començar. Periodistes que en el seu present professional es plantegen reconduir la seva carrera cap a serveis multidisciplinaris de comunicació en un sentit ampli a les empreses.

Professors:

Josep Salvat Sangra

Barcelona (1972). Llicenciat en Periodisme per la Universitat Pompeu Fabra (1998) i diplomat en Geografia i Història per la Universitat de Barcelona (1995). Consultor de comunicació a Bcnpress i assessor de comunicació i màrqueting corporatiu per a empreses i organitzacions. Ha estat cap de premsa i relacions públiques a Panasonic i Samsung (1999-2006). És director de l’àrea de Relacions Públiques i professor de diverses assignatures del Màster en Direcció de Comunicació i Gestió Publicitària a ESIC Business School, així com professor a IL3-UB. Col·labora amb mitjans com La Xarxa, BTV, Badalona TV, Radio Intereconomia, E-noticies i Catalunya Ràdio, entre d’altres.

Propera edició

BARCELONA

Lloc: Rambla de Catalunya, 10, Pral 08007 Barcelona
Durada: 5 hores
Data: 25/03/2015 (De 15:30 a 20:30)
Idioma: Català

Preus:

  • Associacions i estudiants de periodisme: 70.0 €
  • Col·legiats: 40.0 €
  • Col·legiats en atur: Gratuït
  • No col·legiat: 80.0 €

Data: 

dimecres, 25 març, 2015 - 15:30 a 20:30
 

Membres de:

Col·labora:

 

CDMON

Projects CRM Documents