Instagram: eines i tècniques per a comunicadors i empreses

Objectiu:

La fotografia està fent un canvi substancial. Mitjançant els telèfons mòbils i les tauletes, qualsevol persona pot fer una foto aquí, ara, retocar-la i penjar-la a Internet. El curs parteix d´aquest panorama de canvi per centrar-se en la xarxa social de fotografia Instagram. Tractarem diferents aspectes amb una orientació molt pràctica: com fer bones fotos, saber captar la llum i retocar-les; l’ús dels programes d´edició o com aconseguir més seguidors entre d´altres. També es tractarà la utilitat d’Instagram per a les empreses i marca personal.

Programa:

Inicis i evolució

  • Seguidors
  • Ús dels Hashtags #, filtres
  • Mosaic-Boomerang-Layout
  • Vídeo
  • Privacitat, censura, drets d’autor
  • Multicompte
  • Comunitats Instagram, trobades Instawalk

Programes per millorar, retoc

  • Snapseed, demostració Ipad
  • Consells de fotografia

Instagram per a empreses, marca personal

  • Exemple d’empreses
  • Com portar el nostre Instagram
  • Concursos, promocions, anuncis
    • Programes per millorar Instagram, estadístiques, còpies etc.
    • Com aconseguir seguidors, compra de likes, seguidors, programes robot
  • Reflexió d’Instagram respecte a la fotografia tradicional

Metodologia:

El curs combina breus exposicions de conceptes amb la demostració i pràctica de captura, retoc, transmissió, difusió, etiquetatge i captació de seguidors. La segona sessió explica perquè una empresa ha de ser present a la xarxa social Instagram. Els participants poden seguir i posar en pràctica els exemples per introduir-se en les característiques bàsiques de les diferents eines i tècniques exposades.

Requeriments:

Tot i que no és imprescindible, es recomana assistir amb un telèfon smartphone o una tableta amb l’aplicació gratuïta Instagram prèviament instal·lada i un perfil creat en aquesta xarxa social. El curs és apte tant per a Apple com Android.

Destinataris:

El curs és útil a tot tipus de comunicadors, tant els que treballen en empreses, gabinets i consultories com els que ho fan en mitjans de comunicació. També s’adreça a totes les persones interessades en el món de la fotografia i especialment en la xarxa Instagram, per poder millorar i difondre les seves fotos.

Professors:

Jordi Gamell Balaguer

Jordi Gamell Balaguer. Tècnic audiovisual, expert en gestió i formació de xarxes socials i fotògraf. Apassionat per les noves tecnologies, té més de 37.000 seguidors a la xarxa social Instagram (@narj). Ha publicat un llibre digital interactiu a l’AppStore, amb consells sobre com millorar el mateix Instagram (@narj my Iphone & Instagram).

Ha rebut múltiples mencions i premis a Instagram (#gf_spain, #incostabrava, #icamdaily, #bnw_captures, millor foto Ironiger, etc.), i ha estat nomenat com a usuari a seguir (Instagramer Suggested) pel mateix Instagram.

Ha realitzat tres exposicions d’Instagram (#InstaTres) a la Sala Espelt de Vilajuïga, al Cau del Llop (Girona) i al Mirador Photo Garrigàs. Com a fotògraf professional, ha exposat a Dalicatessen (Figueres), al Celler Espelt (Vilajuïga), a Les Bernardes (Salt) i a la Biblioteca Carles Rahola. La Diputació de Girona ha escollit aquest 2016 l’exposició “Els Colors de Girona” per fer-la itinerant a tots els pobles de la comarca de Girona. Ha impartit classes d’Instagram a diversos centres, i ha assessorat empreses que volen aprofitar les possibilitats d’aquesta xarxa social.

Propera edició

BARCELONA

Lloc: Rambla Catalunya, 10 08007 Barcelona
Durada: 4 hores
Data: 07/07/2016 (De 15:30 a 19:30)
Idioma: Català

Preus:

  • Associacions i membres del COETIC: 60.0 €
  • No col·legiat: 68.0 €

Data: 

dijous, 7 juliol, 2016 - 15:30 a 19:30
 

Membres de:

Col·labora:

 

CDMON

Projects CRM Documents