Com gestionar la Comunicació Interna

Objectiu:

Engagement. Implicació. És el concepte de moda en el camp de la comunicació i del màrqueting. Volem que els nostres clients se sentin compromesos amb la nostra marca. I també els nostres treballadors. Les tècniques de Comunicació Interna permeten aconseguir-ho tot millorant el clima intern i disparant la productivitat.

Com s'aconsegueix? A través de Plans de Comunicació Interna que generin l'alineament entre els treballadors i els objectius de l'organització.

Aquest seminari basat en casos pràctics ensenya els instruments principals de la comunicació interna, com integrar-los en un Pla i com quantificar-ne els resultats.

Programa:

  1. La paraula màgica: MOTIVACIÓ. Com gestionar-la.
  2. Instruments de la comunicació interna: quan fer servir quin.
  3. La visió integrada: com elaborar un Pla de Comunicació Interna.
  4. Com avaluar-ne els resultats i convèncer la direcció de l'empresa.
  5. Consells pràctics per a la gestió de les diferències culturals.
  6. Comunicació interna i comunicació de crisi.
  7. Casos pràctics "Àfrica ens necessita", "Cooperativa La Fageda" i "Hernández & Fernández Consultors”.

Metodologia:

Exposició de conceptes, exemples actuals i resolució de casos pràctics.

Destinataris:

Professionals de departaments de Comunicació, Màrqueting i Recursos Humans. Gerents i líders d'organitzacions.

Professors:

Miquel Àngel Violán Galán

Formador de comunicadors amb una experiència de 35 anys al periodisme i la comunicació. És llicenciat en Periodisme i Dret i MBA per ESADE Business School. Professor de EAE Business School, Instituto de Empresa i Universitat Internacional de Catalunya. Ha estat director de Comunicació de RIU Hotels & Resorts i membre del comitè de portaveus de les empreses participades pel grup alemany TUI. Com a directiu al sector hoteler, ha participat en nombroses situacions de crisi (huracans, delictes de sang, intoxicacions alimentàries, vagues de transport, etc.) i ha format nombrosos professionals en aquesta matèria.

Propera edició

BARCELONA

Lloc: Rambla Catalunya, 10 08007 Barcelona
Durada: 5 hores
Data: 05/10/2016 (De 09:30 a 14:30)
Idioma: Català

Preus:

  • Associats del COETIC: 75.0 €
  • No col·legiat: 85.0 €

 

Data: 

dimecres, 5 octubre, 2016 - 09:30 a 14:30
 

Membres de:

Col·labora:

 

CDMON

Projects CRM Documents